Premier

Jahaao. varit nere på skolan och skulle skriva matte prov. Men där fattades både en lärare och ett prov.. Suck. Då får jag göra det nästa vecka istället, men det vill jag inte för då ska vi börja på ett nytt kapitel. Och att försöka ha två matte kapitel i Jessicas huvud samtidigt.. det är hopplöst.. Haha! ´Uschi uschi.

Irland blir till 90% säkert av. :D Syrran har fått beviljad semester och nu väntar jag bara på att min semester ska bli beviljad. Och blir den det, så bokar vi flygbiljetterna. Fan vad det hade varit kul!!

Underbardag idag! Solen skiner och man känner våren. Fast troligtvis är det bara tillfälligt, kylan slår väl till ännu en gång =( Dricker kaffe och chittchattar med Marina..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0