Less is NOT moore

Dancing is my life. The song is my life. My family is my life. My job is my life. Det är så det låter för många individer på denna planet. Men inte för mig. Jag tänker så det knakar och försöker komma på vad som är "my life", men hittar inget! Jag försöker komma på vad det är jag brinner för, vad jag älskar att göra, vad som är min glädjande vardag. Men inget... inget kommer upp. Det närmsta är väl att skriva.. jag gillar att skriva, men inte älskar jag det. Och var får jag skrivet? Jo här.. Dessa få raderna, eller på någon annan liten internet sida. Min vardag består endast av de sysslor man MÅSTE göra, som för många andra. Städa, tvätta, jobba.. Sköta om sig själv finns ju oxå. Men där lägger jag inte ner mycket tid. Göra sig fin i håret eller sätta på sig fina kläder. Nja.. Jag har ju inte direkt något att göra mig fin för. Jag behöver inte gå "fin" när jag är hemma, heller inte på jobb där det ändå inte är någon som ser mig.. Det kanske uppfattas som om jag lever i en deprimerad värld, men så är det inte. Det är inte fantastisk, mitt liv. Men det kunde ju varit värre. Jag kallar det mer.. Vanligt/tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0