? ?

Kan för många tankar göra en galen? I så fall är jag galen. Tankar flyger omkring som en iskall vind i huvudet på mig. Tankar på allt! Eller inget. Alltid är det något jag tänker på, aldrig är det en sak i taget. Tankarna.. Kan dem förgöra mig? Eller är jag säker? Somliga skulle väl säga att det beror på vad det är för tankar. Inte för mig. För mig är alla tankar detsamma. De är kalla, långdragna, allt annat än hänvisande. Att få ligga i timmar och tänka på allt eller inget är ibland helt underbart! Men jag lyckas alltid övertänka, aldrig till det bra. Vad hade jag gjort utan mina miljontals tankar som surrar i skallen på mig, där finns så många att jag snart inte kan hålla reda på dem! Jag älskar dem för att de finns där, men jag hatar dem för att de aldrig kan sluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0