Vino Blanco att avsluta en underbar dag med.

Nu är det 35... :D

En skön ledig dag.. Ut och jogga och träna i naturen. Sen kom Doug på kaffe och kort därefter kom syrran. Under tiden fick jag tvättat en del maskiner, gutt med rena kläder! Senare kom Cici förbi och vi drog till byn för lite påskshopping. :D Sprang även in på Mia&Nettans och sen till Svedala Outlet. Där hittade jag ett par superbilliga jeans, 100 kr! Vilket kap! Sitter som gjutet! Vi avslutade får dag med en baguette från Lizzan's. Mums filli baba!

Marina kom upp lite senare och Daniel kom hem.. Dax att åka till Trelle och storhandla mat och dylikt. Så nu var det avklarat för denna månaden oxå!

Nu har vi en hel del gäster oxå, Daniel har sona grabbs här.. en 4 stycken. Och jag har båda mina systrar här på lite gott Vino Blanco som vi provar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0