Schema klart för detta året ut

Ja då var man inne här idag igen! Hehe. Blev sugen på att motionera fingrarna.. :P Jobb som vanligt idag ja. Sen tralla man hem, dammsög, svabba golv och tvätta 3 maskiner tvätt.. Och matlagning så klart, fick bli enkelt idag; ungsstekt falukorv och potatis. Jag har tittat igenom mitt blivande december schema.. Så här ser det ut till jul och nyår:
Julafton 16-22
Juldagen 14-21
Nyårsafton Ledig
Nyårsdagen 17-22

Jag får inte rätt på något här hemma!! Ahh.. Jag vill att allt står på rätt plats och ser snyggt ut.. men hur jag än gör så tycks det bara bli fel :S Puhhhaaa...!

På torsdag blir det middagsbjudning och resbokning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0