På prov som brunett

Jag och min kompis Marina är båda blondiner... En dag för någon vecka sen fick vi för oss att testa livet som brunetter. Köpte hårfärg och fick färgat oss bruna. Med ett litet stänk av röd färg i. Vi hoppades på att se lite "höstiga" ut. Jo visst blev det snyggt, till en början i alla fall. Brunt och fint, glansigt och livfullt. En vecka gick och för min del så gick de bara utför. Jag har börjat tappa den bruna färgen, visst det ska man göra lite. Men då ska det gärna ske på ett snyggt vis. Men så klart så har min färg gått ut i fläckar!! Lite här och var i håret ser det ut som om jag är gråhårig och till och med lite grönhårig. Usch! Jag vill bli blond omedelbart! Och våran frisör har inte tid försen om typ 2 veckor! Jag går med håret uppsatt HELA dagarna! Försöker dölja mina fula fläckar. Haha! Det var kul att veta hur man ser ut som brunett i alla fall. Så slipper man gå runt hela livet och undrat om man passat bättre som brunett. Men nu vet jag i alla fall: Snyggast som blondin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0