Oj vad länge sen!!

Oj oj oj, vad jag skäms. Evigheter sen jag skrev här! Känns som jag har en hel del att ta igen att skrova om, men sen å andra sidan så känns det inte mycket som är värt att nämnas nu såhär i efterhand. Får se om jag kanske kommer ikapp mig själv. Måste säg att jag har faktiskt saknat skrivande. Jag får en särskild ro och trivsel av att bara sitta och skriva :D

Idag är ju som vilken annan vanlig dag. Jobb tidigare, sen till Elgiganten och byta min sodastream, middag, tv-tittanda hos Marina. Och så var denna dagen snart slut... Imorgon ska jag försöka att orka städa lite tänkte jag! Haha. Nä du! Nu fick jag slut på något att skriva för idag.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Miss Vibeke

Det var fan på tiden Jess;-)

2009-11-03 @ 01:14:42
URL: http://cherrytouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0