Katten namnlös

Igår åkte jag och en polare för och hjälpa till med en flytt och titta på ett hus. Det hela fick ett oväntat slut då jag plötsligt har en katt med mig hem.. Haha! Just precis. Jag är för tillfället kattägare till en hona på ca 6 månader. riktigt söt katt, kelen och väldigt nyfiken. Man kan väl förklara sig genom att säga att katten hade inte riktigt ett hem att gå till då den nästan blivit övergiven. Kvarlämnad i ett hus där folket redan hade flyttat ut... Tyckte för jäkla synd om katten så tog med mig den hem. Susade upp om kusinen och fick hämta lite kattmat och dylikt. Hon har inget namn än, mjo hon hade ju ett hon blev kallad för.. Men de passar inte sig tycker jag. Så ett nytt namn måste hon få. Men vet dock ej vilket än.

Någon som vill ha katt? Hon behöver ett nytt hem och ett nytt namn!
Jag har bara tänkt behålla henne tillfälligt tills jag hittar en ny, bra ägare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0