Höst deppig kanske?

Då var det ruskigt väder ute. Som vanligt denna tråkiga höst 2009. Jag bara längtar tills detta året tar slut! Känns inte som om det finns mer att längta efter detta året. Denna ständiga mörker dvala får oss alla att bli en aning deprimerad, detg märks. Sommaren är bättre då alla är piggare och verkar ha mer energi över till roligt.

Idag har inget alls spännande hänt. Satt hemma och började bli deppig så jag ringde kusinen och bad henne komma och pigga upp mig. Så klart så fanns hon till min räddning och kom med kakor och bakelser. Det funkar alltid perfekt när man är lite nere. Med hennes hjälp fick jag dagen att gå lite fortare, så att mitt kvällspass kunde börja för att sen (ÄNTLIGEN) sluta. Ja, jag är den där personen som inte trivs toppen med sitt jobb. Men så känns det när man alltid jobbar ensam. Inga arbetskolleger att ta sig igenom dagen med..

Imorgon jobbar jag oxå kväll =( Men det är det sista kvällspasset denna veckan. Något att hurra för kanske?

Kommentarer
Postat av: cici

Hurra!!!

2009-11-10 @ 08:13:35
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0