Ett sista försök för mina betyg

Besökte min kommuns gymnasie skola idag, NilsFredriksson. Har bestämt mig för att plugga upp mina två ämnen jag inte riktigt fixade under min gymnasietid. Samhällskunskap A och Matematik A. Papperna är ifyllda och inskickade :D Jag och SYV kom fram till att jag får plugga matten på halvdistans under vårterminen, samhälle ska jag ge mig på att tenta av i Maj/April. Jag har ju aldrig riktigt haft problem med samhälle, jag var nog bara skoltrött och slarvig. Så förhoppningsvis kan jag fixa samhälle betyget på detta enkla sätt. Skulle jag inte bli godkänd när jag tentar av, så kan jag läsa samhälle på höstterminen. Men jag känner mer press på mig när det gäller matten. Jag förstår mig inte riktigt på matte och har aldrig gjort. x-y=3 x=? y=? Okej???
Men håll nu tummarna för mig att jag klarar mig undan våren med målen jag har planerat att uppnå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0