Vädret semestrar?

Solen kommer, solen går.. Regnet kommer, regnet går.. Kan vädret ta och bestämma sig? Eller ska de vara sånna klimatförändringar dag ut och dag in. Det är så man känner sig seg i kroppen! Ska man klä sig varm eller svalt? Regnjacka eller vårjacka? Man vet ju aldrig! Det man klär sig i på morgonen kan vara helt fel att ha på sig till lunchtid.. Suck. Sommarn, sommarn; Come out, come out where ever you are..!

Fick färgat och klippt håret igår. :D Klippningen som vanligt, toppar och klippte upp lite. Och rättade till luggen. Denna gången ville jag bli färgad lite blondare än vanligt. För jag har blivit så mörkblond i min naturliga hårfärg nu, känns som att jag tappar det blonda fina.. Men blond är jag nu i alla fall :D Normalblond, (inte platina) :D


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ingen panik! Lördag och söndag har dom lovat strålande solsken och upp mot 25 grader. Fram med shortsen :)

2009-05-29 @ 11:13:09
Postat av: cici

Det blev jättefint :)

2009-06-01 @ 20:39:33
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0