Två timmar till, sen åker vi

Ahh så skönt att vakna idag! Utvilad och full av energi. Vakna kl 9 har spelat kort med Tina i köket lite och druckit en kopp te. Om två timmar kös vi till Lalandia :D Läängtar så att få komma dit! Men har ett problem...hittar inte en enda bikini! Jag köpte två nya i sommras som jag hade med mig när jag var i Turkiet... Men nu kan jag inte hitta dom, och jag vet att jag har tagit dom med mig hem från Turkiet..! Var kan dom vara??! Aja, får se om jag kan köpa en ny där istället.

Daniel ska gå ner och tippa, jag ska duscha och plocka undan det sista här och även oacka ner det sista. Sen ska vi några ärenden här och där innan vi lämna Malmö.

Hade jätte kul på festen igår :D Hur trevligt som helst! Dans, dans, dans.. Hehe. Freddie var väl den som var igång och dansade mest av oss alla. ! Haha men det förstår jag, det var ju han som fyllat år!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: cici

hoppas du får en trevlig vistelse :)

2009-05-01 @ 13:10:31
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0