Postit lappar så jag inte glömmer!

Det blir Törringelund på lördag! Dansa till dansband ;) Ska ner och fixa biljetterna imorgon..
Fixat mig en almenacka idag som sitter på väggen ovanför min dator. Typ här jag sitter mest så då har jag bäst koll på månaden ;) Köpte gula postit lappar oxå så jag kan skriva upp min möten, läkarbeskök osv där. Och sätta den SYNLIGT så jag verklugen inte glömmer! Får nog skriva dit min nagel tid oxå.. Hehe så man inte råkar glömma den för tredje gången.. :P

Väntar på att Doug ska komma så vi kan lira Lego Jones... Men tycker han tar tid på sig.. ska vi hinna spela eller? Trodde han skulle va här vid 18.. Aja, får väl sitta uppe hela natten istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0