Nya saker köpta

Indiana Jones Lego
Medimarkt hade shop-around-the-clock i helgen, vilket innebär att varje timme så har de ett speciellt erbjudande på någon av sina varor. Så klart mellan 15-16 sålde de ut alla tv-spel för 222 kr, vilket är skit billigt då de flesta kostar fem, sex hundra. Min kusin var där inne och ringde och fråga mig om jag ville ha nägot, så jag sa ja så klart! Ta vad du får tag på bara det är två player spel och det är skoj. Det blev visst Indiana Jones Lego. Testade spelet idag med Douglas och det visar sig vara skiiiit ball! Har nog aldrig spelat ett så roligt spel.. Haha. Men det är från 7 år och uppåt. Men vi som inte är vana vid tv-spel fixar detta perfekt! Vi bara spela och spela så länge vi kunde! Haha. Blir nog snart en ny spel omgång och jag kännermig och Douglas rätt ;)

Nya skor i min samling!
Var inne och shoppade skor idag med Marina och Dogge.. Fick med mig 3 par hem.. Mycket mycket nöjd! :D Blev ett par platta finskor, ett par med vanliga klackar och ett par med hööög kork-klack.. Har nog ett 30 par skor nu.. Och fler ska det bli! Älskar skooor! Längtar till att använda alla! Jiippii.
Har tänkt mig att använda det ena paret till Douglas student. Han tar studenten 12 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0