Mina HM kläder har kommit

Då har äntligen mina varor från HM kommit! De kom idag, men jag hant inte hämta ut dom, men som tur är så hade jag Marina som kunde fixa det :D Har fått prövat allt och var inte nöjd med alla varor.. Men jag älskar min klänning, mina två linnen och mina öronhänge! :D De två bikinidelarna jag beställt satt värdelöst på mig. Och det gjorde även jackan, just den vara jag mest sett fram emot.. =( På HM´s hemsida var den örkblå, men IRL var den ju lila! Och min vanliga storlek i jackor är väl 38/40 men här tog jag en 42.. och den var för liten! Mycket märkliga storlekar!

Aj aj..
Direkt efter jobb idag blev det träning! Kändes såå skönt :D Förutom min höft som gör så jäkla ont enda sen vi började träna.. Vilket är sen i februari månad.. Men har bokat tid med en sjukgymnast nu som ska titta vad felet är.. Hoppas på bra besked i alla fall.. För jag orkar inte ha fler skador i kroppen! Har redan mitt knä, som lätt hoppar ur led om jag får vridet det fel, eller halkar. Den skadan uppstod under en fotbolls match i skolan för 6 eller 7 år sen.. Men knäet fortsätter att fela.. Sen har jag den skadan i min fot. Hände under en brännbolls match i skolan.. Gled på gräset så foten vek sig och fick min tyngd över. Röntga foten, har en skelettflisa lös i min fot som ligger och trycker på en nerv så fort jag springer..

Kommentarer
Postat av: Miss Vibeke

Så jävla typiskt att det man mest har set fram emot inte sitter som det ska...:/

2009-05-21 @ 13:20:51
URL: http://cherrytouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0