Med mitt rosa måttband

Igår när jag fick tabletterna så låg där annat i paketet oxå. Man fick en stegräknare och ett sött litet måttband i rosa :D Det första jag gjorde var att ta mina mått. Jag har tagit dom en gång innan vi började med träningen. Bättre att ta mått än att stå på vågen. Vikten kan öka när man tränar då man oftast går upp i muskelmassa. Så i alla fall, jag jämnförde min mått med innan jag börja träna för o se om det hänt något. Jo visst hade det hänt.. Men inte så mycket. Haha! Jag minskat 2 centimeter runt magen och 1½ runt rumpan. Annars var måtten detsamma.

Har satt på kaffe och ska snart ta mig en dusch. Börjar jobba kl 14.00 idag. Lyssnar på Din gata´s webbradio oh försöker piggna till. Vaknade kl 10 idag, men känner fan skit trött ändå..

Är trött på trashsnackare bakom ryggen. Speciellt när det gäller nån som står en nära, eller som jag trodde stod mig nära i alla fall. Hon påstår att det är vi som är förändrade, men om hon bara titta i spegeln så hade hon märkt att det är hon som blivit till en annan. Det är hon som valt att glida isär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0