Frukost - Mitt humör mål!

Nyss kommit hem från jobb.. ahh vad skönt att lägga sig i soffan och chilla lite framför datorn. :D :D Tummen upp för det! Idag har varit en toppendag! Kanon kul att vara tillbaka till jobb efter en veckas semester. Har fått gjort en hel del där idag. Det märks sån skillnad på kroppen och humöret om man äter en stadig frukost!! :D Äter flingor med fil varje morgon nu, ett glas c-vitamin och en kopp te. Mums! Också mina tabletter till det; rosenrot=uppigande, aloevera=matsmältning, solbrun=mot soleksem och så klart de nya viktminskningstabletterna jag är testkanin för. Hehe, den blir alltid en hel bricka med saker på till frukost.

Ikväll får vi besök. Syrran och hennes kille kommer och Marina och hennes hund :D Ska bli en trevlig myskväll med gottis, vin (öl), spel och så klart Robinson! Städat lite hemma nu inför ikväll och satt Daniel i jobb ;) Hehe



Jag vill inte låta andra människors betende komma in på mig... Svårt att låt bli att bli påverkad av andra när de har så negativ energi. Men jag försöker mitt bästa att undvika dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0