Familjegeni med egna frågor

Varit och byggt på mina naglar imorse. Blev en snygg mörk mossgrön färg idag :D Skönt att få ha det gjort, jag missade ju min tid förra lördagen så det såg mörkt ut för mig. Men Hon fick ett återbud så hon lyckades klämma in mig. Tack för det!

Igår slutade jag 21.00. Raka vägen hem ihop med Douglas. Det blev familjegeni spelande.. När vi spelat klart ville vi spela igen. Men kom på att vi kunde skriva egna frågor.. :D Så det gjorde vi.. Våra kategorier var; Tv-program, Centralskolan, filmer, musik, blandat och Marina. Hehe.. Sen hade vi även två bonus frågor som handla om oss själv.

Jobb ikväll igen, 16-21 Inte så farligt. Sticker hem efter jobb och har Douglas och Marina väntandes där på mig :D Så gäster ikväll igen. Kul kul, för se vad vi hittar på idag. Robinson ska jag se i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0