Baka muffins och rensa källare

Haft ledig förmiddag idag så spenderade mkt tid med det nya spelet :P Gjort färdigt en karta på spelet, vilket innebär 20% Efter det blev det shopping på Coop, köpte bakmaterial. Jag och Douglas ska baka muffins på fredag och passa på att rensa ut i min källare. Ska bli myspys på hög faktor! :D
Köpte även biljetter till Törringelund. Bär ju väg dit på lördag med goda vänner. Gud som jag längtar, så skoj vi ska ha. Vi har fixat skjuts och förfest så planeringen är färdig.
Jag hoppas bara att min tandvärk har gått över tills dess! Har fått inflammation vid min ena visdomstand. Så pass att inflammationen sträcker sig ner på ena sidan i halsen. Känns som jag har halsfluss när jag sväljer... Fy fan vad det gör ont! Men jag sköter det med munhålegel.. Så hoppas det går över..

Imorgon bli det jobb och sen frisören. Ska klippa toppar och färga mitt hår :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0