You dont ...

You dont wanna lose it again!

När dogge kom så drog vi till Mc för o handla litta käk :P Gott gott. Sen lirade jag lite Sonic the hedgehog. Har kommit dit man möter Silver men han är ju skit svår att döda! Ahh, jag kämpar o kämpar. Sen blev både jag och Dogge ganska trötta o kände för att vila. Vi dök ner i sängen och slockna nästan direkt. Fan vad skönt det var :D Under tiden spelade Daniel sitt jävla Call of Duty!! Det jävla skjutande går mig på nerverna! Driiiriiiriiiriiipangpangpang! Ahh blev ju knäpp. Efter jag vaknat av det satte jag på lite kaffe. Det var ändå inte lönt att sova vidare. Ska snart göra mig i ordning inför ikväll. Ha det bra alla söta kaniner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0