Vänner gamla som gatan

Då har många timmar av denna dagen flytit förbi. Har haft en massa kaffegäster idag. Otroligt trevligt har det varit. Och folk man inte träffat på år och dar!

Först så kom Calle och Kim hit.. Satt här i nästan fyra timmar. Linda ploppade upp hos mig mitt i där oxå :D Ahh som vi snackade..prat prat prat om allt möjligt! Saker vi missat och minnen, oj silka minnen! Haha
Jag tackar för besöket, väldigt kul kul. :D

Sen när de gått så hant jag inte mer än laga mat och äta sen ringde det på dörren igen :D Och denna gången var det Mattis. Ojoj inte umgåtts med honom på år!! Kul och snacka igen sig lite med honom oxå. Nytt kaffe fick förstås bryggas, hehe :D

Men en fullspäckad dag har det varit! Inte bara med besöken utan också med min utelåsning imorse, som jag skrev och berättade om i nått tidigare inlägg.

Men än är inte dagen slut. Kl 20 ska Linda komma hit igen, så ska vi låna Daniels bil, hämta upp Douglas efter jobb och sen dra ut till Marina som sitter ensam för mannen är och jobbar :D Kanon kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0