Near the bridge

Gå och må bra? Näääe
Tog mig en promenad igår, fast att jag fick gå ensam. Men jag skaffade mig en destination så blev det lite roligare.. Gick hem till kusinen. Tog oss en kopp te o flytta möbler.. Sen ringde Cici och ville sola så hon hämtade upp mig och vi körde till SOLA :D Låg en kvart cirka, och sen, då hade mina fräknar slått ut i hela mitt ansikte! Hehe, liknade nästan pippi ju :P

Allt kändes bra på jobb idag, lugnt och skönt och mycket trevligt. Men sista timmen var ju bara stress stress STRESS! Och den sista timmen där skulle jag egentligen inte ens jobbat. Men men, hellre bryr jag mig om jobbet så det blir gjort, än att sluta i tid o allt är kaos mer eller mindre..

Jessica gillar INTE vad hon ser på det vita pappert hon fick idag =( Där sitter allt för många bokstäver jag inte gillar!



Having my days of being down, tired and sick of it all. Nothings good, nothings right, hate it all, hate the world! Get me out of here. Come and take me away. Far far away from this broken world im living in..

Kommentarer
Postat av: cici

Ja jäklar vad fräknig du blev :D

2009-03-31 @ 22:00:22
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0