Trampa mig till jobb

Jaha då... Imorgon börjar man jobba kl 8.00 Vanligvis för jag då skjuts av Daniel så jag är där 7.30 så brukar jag läsa en tidning eller så innan jag stiger in på jobbet. Men så klart så börjar han 7.30 imorgonbitti vilket innebär att han måste köra kl 7.00 Inte en chans att jag sticker till jobb en hel timme innan!
Min vanliga cykel jag annars brukade ta till jobb blev stulen för några månader sen. Dum som jag är så ställde jag den på stationen över en natt och nästa dag så POFF var den väck!  =(
Jag tänker inte gå till jobb imorgon för det pallar jag inte, vill inte ta bussen heller, onödigt slöseri med pengar. Istället har jag fått släpa fram min gamla cykel som jag hade för mååånga år sedan. Lite liten är den ju.. och ingen luft i någon av däcken. Får dra den ner till cykelaffären imorgonbitti och fylla den med luft. Hoppa upp på min cykel och trampa mig till jobb får det bli!

Kort historia lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0