Shopping gör mig glad

Oj oj oj oj uppblåsbara barbara!
Då har man invigt sig själv med att shoppa på Entré. Där var väldigt fint och rent, men lite förvirrande att hitta rätt. Tackar för kartorna de har där ;) Hehe Shoppat mig ett par leggings, stay-ups, skjorta och smycken. Jävligt nöjd med mina köp :P Efter Entré drog jag ner till Jacks Sport i Svedalam hittade ett par skot jag tyckte om skiiiit mycket. Så tänkte varför inte ;) Lika bra att slå till. Vit och röda Reebok skor, nice!

Besviken på deklarationen
Fick min deklaration idag. Inte nöjd =( Jag slipper i alla fall betala tillbaka men fick betydligt mindre än förra året. Vad jag fick är min hemlis, men kan säga att fick 6000:- mindre i år =( Hade värsta planen att ta de pengarna till min resa till Tunisien, men känns inte så lönt... Aja de räcker väl till att hitta på något där nere ;)

Fredags mys
Slutade jobba 21.30 idag. Och jag hade sån tur! Skulle egentligen gått hem..Men min guldfisk ringde, pling pling..! Vill du ha skjuts hem? Jaaaaa tack! Tack snälla, snälla! Man bugar och bockar Cecila flickan. Hem till moi, med litte gottis i väskan och ladda upp framför tv:n. Vi ska kolla litta film o så.. :D Myspys fredag!

Kommentarer
Postat av: cici

Skorna var super snygga :D

2009-03-29 @ 22:56:14
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0