Muskelmän - Stick!

En helt vanlig arbetsdag idag. Jobbade 7.30-15.00 och inget ovanligt eller stressigt var det på jobb idag. Skönt :D dessutom hade vi ju så fint väder idag vilket gjorde att man mådde ännu bättre! :D Efter jobbet rusade jag ner till tågstationen och begav mig mot Oxie. Alla vet vad det betyder; träning så klart! Men denna gången fick syrrans kille hoppa på det för han skulle jobba sent. Men jag och Tina trallade in som små lyckliga troll och beslagtog alla träningsverktyg :D Jätte nice i början för vi va där praktiskt taget helt ensamma. Men sen.. då stormar det in ett gäng unga killar. Visst skötte de sig i gymmet och så.. men ahh, känns så obehagligt att träna när alla dom muskelknuttar är där..

Efter träningen var det direkt hem. Eller ja... en omväg till synden själv, McDonalds, perfekt efter träning! ;) Eller inte. Hehe. Men det bjuder jag på :P Som sagt.. Hem efter det och ta en snabbdusch sen bar det väg till Daniels mormor och morfar. Spenderat hela min kväll där och nyss hemkommen. Hade jätte kul där, och gottis blev det oxå. Men jag tog bara tre bitar - JAG LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0