Miss mess

Vaknade kl 10.00 idag Skönt o ha lite sovmorgon. Men senare idag är det tillbaka till jobb och allt som jag står i o ska fixa där nu. Har försökt koppla bort jobb under helgen, men inbland är det svårt att inte tänka på det. Men tillbaka till annat nu, det får nog bli lite städning här hemma idag. Mest kläder och sängkläder som ligger överallt. Jag har en tendens att kasta kläder omkring mig innan jag ska på fest. Jag gör cirka 10 klädbyten innan jag hittar något jag vill ha på mig. Och allt jag provar kastar jag bara på sängen eller soffan. Sängkläderna är sen Tina och Jimmy sov över här efter Josse o Johans fest. Har inte orkat lägga undan det inu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0