Min värsta morgon

Har nyss upplevt en trasig morgon! Usch jag fick panik!
Det börjar med att jag vaknar 7.20 men var meningen jag skulle upp 7.00 för jag hade tvätt tid då. Daniel har inte kört till jobb inu och erbjuder sig att hjälpa mig ner med grejorna till tvättstugan. Ska plocka fram tvättmedel och sköljmedel men upptäcker att tvättmedlet är slut. Fan fan måste verkligen få tvättat idag! Så Daniel kör ner mig till Statoil så jag kan handla det och sen släpper han av mig hemma. Fort som fan kör han iväg så han inte blir sen till jobb. Väl framme vid min dörr upptäcker jag att jag har inga nycklar!!! FAAAAN jag kommer inte in, jag ringer Daniel innan han kör ut på motorvägen tänker jag men... Oj min mobil ligger också i lägenheten! Rusar upp till grannen o ska låna telefonen, hans pengar slut på mobilen.. Ner en trappa och ringa på nästa dörr. Yes! En som har en telefon jag kan låna. Ringer Daniel och han är redan långt ute på motorvägen =( Han vände och fick köra tillbaka fort och sen in till jobb igen. Så han blev sen till jobb och jag missade en timme av tvätttiden och fick nästan en panikattack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0