Melo vs The Hills

Melodifestivalen igår: Usch, jag var inte så glad över att den låten vann. Fanns ju andra som jag tyckte var bättre. Och nej allihopa! Då menar jag inte E.M.D..! Men förhoppningsvis så skickar vi en låt som de andra länderna tycker om. Förra årets låt vi skicka blev ju en total flopp... Låten som vi skickar nu är ju lite i stuk med vad de andra länderna har för "smak". De har oftast lite lugnare låtar.. Så håll tummarna allihopa!

Weekendbreak MTV
Har tittat på The Hills hela dagen. Ohh my god vad jag stör mig på Audrina! Hon fattar inte att den där jävla Justin är en nolla! Hon förtjänar bättre. Han kommer och går som han vill och hon bara släpper allt för honom precis när det passar honom...! Men hon är för jävla korkad för att fatta något!
Det märks lååånga vägar att Spencer manipulerar Heidi. Har alltid hatat Heidi innan, men börjar fan tycka synd om henne nu.., För nu har man verkligen fått se att allt är mer eller mindre Spencer's fel.. Dumpa honom Heidi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0