Män och minnet..

Fart o brallan! Nyss kommit hem från jobb. Hade kvällspasset idag. Slut som in i är jag efter dagen. Den har varit lång och utdragen. Blev först väckt av en arbetskollega på telefonen. Sen uppstigning och vakna till. Fick springa ner i byn på en del ärenden, inklusive jobb ärenden. På väg hem slog jag Linda en pling. Hon hade lika tråkigt som jag så jag gick ner till hennes skola och träffade henne en stund. Kul blev det där, jag och Linda fick oss en del skratt. Mongo som jag är så råkade jag på något konstigt sätt kasta min mobil i väggen.. Haha.



Ahh typiskt män. Daniel fick ett samtal av sin mamma; Glöm nu inte din mormors födelsedagsmiddag imorgon. Så klart så hade han det för han har inte sagt något till mig! Men jag hinner precis på håret i tid att följa med. Men störigt att veta det tio kvällen innan. Har ju ingen present till henne...


Tänk dig tio ägg i en skål, i en bergochdalbana!

Kommentarer
Postat av: Linda ;)

hahahaha:D Ja det var skiiiiiiiit skoj att du kom :D

2009-03-18 @ 22:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0