Kastar in ett par rader

Som uven i natten
Hej svej alla små lingondruvor! Klockan är mycket, nästan halv ett på natten. Men lyckligtsvis så är jag ledig imorgon så kan ta mig i princip vilken sovmorgon jag vill :D Har precis sett på Polisskolan 1. Hehe skiiit ball. Sitter och vakar över två små droppar som ligger på varsin soffa intill mig och sover; Douglas och Marina. Båda två somnade under filmen, ingen av dom är en typ som klarar vara uppe länge.. ? Jag förstår inte varför.. Dom somnar alltid ganska tidigt. Jag däremot är mer en nattuggla än en morgontupp!


Längtar till helgen. Har en ledig helg nu som kommer, vilket jag har lääängtat efter! På fredagen ska jag träffa min biologiska fader, som jag vanligtvis aldrig träffar. Och på lördag blir det 30-års fest för min kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0