Ingen ingenting

Är tillbaka i min säng nu. Så fort jag kom tillbaka från byn kastade jag av mig kläderna och hoppade ner i sängen igen. Allt känns så trist idag. Det tar emot att stiga upp. Därför jag är tillbaka i min varma, sköna, mjuka säng igen. Känns som om jag inte vill resa mig ur sängen och göra någon nytta. Vill bara ligga här och stirra i taket hela dagen! Sugen på kaffe, orkar inte laga, känner för att höra musik, orkar inte starta spelaren, vill ha det diskat, orkar inte... Inget, precis inget orkar jag eller känner jag för att göra överhuvudtaget just nu... Vill bara krype ner ordentligt under täcket och ligga här till jag är tvungen att stiga upp, vilket är när jag måste ta mig till jobb. Suck..

Kom och ryck upp mig någon! Innan jag tjärar ner mig rent för mycket i sängen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0