How does dreams work?

Igår drog jag och tränade med Tina och Jimmy. Missat ett pass förra veckan så tog igen det extra hårt denna gången. Fy fan va jag körde! Men skönt i kroppen kändes det efteråt :P Hem efter träningen och ducha o dylikt. In till Malmö med Daniel på kvällen. Vi stack hem till Johan och glodde en film´. Skit bra va den. Felon hette den. Ingen ny film, men gud så bra den va. Och många snygga vältränade kroppar dök upp under filmen. :P Mums!

Ibland undrar jag om det här med drömmar. De dyker upp under sömnen från ingenstans. Handlar om saker som vi inte kan kontrollera. Du har inget val i vad du ska drömma om nästa natt. Du kan drömma om sånt du inte vill eller om sånt du önskar skulle hända dig. Men det är bara drömmar. Ibland är det som om drömmen följer med en när man vaknar. Om jag i drömmen varit jätte arg på någon så vaknar jag upp och känner att jag fortfarande är arg på denna personen. Om jag gör något speciellt i drömmen och sen vaknar upp så känns det ungefär som om; men var tog du vägen? Varför är jag ensam hemma? Du fanns ju här nyss?! Det är som om det tar tid att koppla om från dröm till verklighet ibland...


Tillbaka till verkligheten just nu; ska snart hoppa upp ur sängen (har laptop:en i knäet) och trava ner till byn. Hade visst ett ärende där som var ganska viktigt. Ahh min mage kurrar så hungrig den är! Någon som vill slå följe med mig hem från byn och smaka på en kopp kaffe eller te? Inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0