Genomgång

I söndags åkte jag och Daniel ut till Marina och Freddei. Vi hade köpt bullar med oss och satt och käka frukost, mums. Efter frukosten åkte Daniel hem. Men jag stanna för jag skulle hjälpa till att rensa trädgården och förråd. Vi höll igång i några timmar och fick en hel del gjort :D Utmattad var man efteråt och deckade en stund på soffan. Hehe

Igår efter jobb tog jag tåget till oxie och åkte och träna. Kändes verkligen som om det behövdes efter helgens synder. Hade ju vatt på kalas så blev lite glass och kakor. Hehe

Imorse vaknade jag tidigt när Daniel skulle gå till jobb och det snöade som in i! Uach, fy, blä tänkte jag! Somnade om någon timme och när jag vaknar igen så strålar solen ute! Hallå?! Lite konstigt tyckte jag.,. Men det är ju Mars månad och man kan aldrig veta då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0