En halvdag på Sveagatan

Skrev detta inlägget igår och publicerade det.. Men det har visst inte kommit upp på min blogg
så jag får pröva att publicera det igen... En dag för sent


Då har halva dagen passerat. Har fått tvättat allt nu, så nice! Men litta hänger på tork inu. Varit nere i byn och shoppat mat och dylikt. Hade inget hemma att ha till middag så fick handla något; Tacoschnitzel, potatis och sås fick det bli. Maten ska lagas, tvätten ska vikas och Jessica ska göras iordning. Sen bär det väg till Malmö stad där jag ska träffa syrran och henne kille. Blir en shoppingrunda. Dom hade planerat det och jag hade ju inget annat för mig så tänkte hänga på som ett litet bihang. När shoppingen är över bär det väg hem till syrran. Kan lika bra stanna där kvällen ut om jag ändå tar mig in till Malmö, Daniel kommer också lite senare efter han slutat jobba.

Fan just det! Måste plugga in min Mp3 i datan så jag får laddat upp batteriet lite och uppdatera mina låtar till lite nyare.. Måste ha med denna på tåget sen, för guuuud så tråkigt det är att åka tåg! :P

Ciao!  I´ll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0