Dröm jobbet

Fan alltså. Retar mig ibland att jag är som fastneglad i det jobbet jag har. Jag vågar ite släppa det och sen stå där utan jobb. Utan att kunna betala min hyra o mina räkningar. Vill satsa på det jag alltid velat jobba med, vilket är att bli reseledare. Jag finner mig ofta med att sitta o snoka runt på internet, på hemsidor om reseledning. För inte för länge sen klicka jag i så att jag fick hem papper om reseledning. Men allt detta gör jag bara för att titta och drömma mig bort att jag jobbar som det. Kommer sen tillbaka till verkligheten där jag jobbar inom vården. Inte för att det är så farligt att jobba inom vården. Trivs bra med mina arbetskamrater och mina sysslor. Men det är ju egentligen inte det jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0