Detta är bara början på dagen

Kan man skratta åt precis allt?

Jag och Linda fick ju inte nog av varandra igår, så direkt jag slutat jobba trampade hon på sin cykel hit i räserfart! Hon kom över för och snacka litta problem som uppstått, men tyckte det blev mest en massa snack om allt annat. Hehe Helt mysko var det, jag halsa i mig en kopp te av karamell smak och efter det så kunde jag bara inte hålla käften. Linda snackade i telefon och jag bara garvade och garvade! Haha. Hon sa först något om att anmäla sig själv och jag fick fnatt och skratta, och hon börja skratta fast hon inte visste vad jag skrattade om, hon kunde knappt snacka i telen. Hahaha! Satte oss och spela lite kort och vips! Så hade vi kommit på ett nytt kortspel: Blomman. Haha.. Hel crazy spel men det funkade ;) Och så skulle vi tvungen dra fram våra mobiler och latja.. Roliga inspelningar slutade i ännu mer garv! Hon lämnade mig senare på kvällen med värk i magen efter alla sammanbrott av makalöst skratt. Tack för en skrattretande kväll Linda ;)


Tummen ner för smutstvätt

Nu är det snart dax att tvätta. Har fått tiden mellan 12-16. Bra tyckte ju jag eftersom jag ändå inte har något annat att göra idag. Men så klart så får jag ett sms; Vill du med in till stan idag? Måste handla jeans. Och fan fan fan! Visst vill jag det, jätte jätte gärna så jag får kommit ut litta.. Men jag MÅSTE verkligen tvätta! Jäkla skit.. Visst väljer jag hellre det roligare, hade det varit för ett år sen så hade jag skitit i tvätttiden.. Men idag får jag ta ansvar =( Bläää.. Man har ju en man att ta hand om oxå, kan ju inte bara tänka på sig själv.


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha:D du är underbar!

2009-03-25 @ 10:34:43
Postat av: Miss Vibeke

Ja, jag hade också verkligen velat ha med dig! Du är ett bra smakråd=)

2009-03-25 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0