Vi har en ny lägenhet!

Nu är det officiellt! Jag och Daniel har fått lägenhet! En tvåa på 57,5 kvadrat. Papperna är påskrivna och vår nuvarande lägenhet är uppsagd. Vårt flyttningsdatum, som vi längtar så till, är den 15 augusti! Jag vill bara börja packa ihop nu nu nu! Ska bli så skönt att slippa bo i en trång liten etta! Jiippi! Fast flytten kommer bli ganska stressig. V har en dag på oss att flytta och städa den gamla lägenheten. Inte nog med det, utan jag kommer hem från min resa till Tunisien den 14 augusti. Så det blir direkt hem och börja fixa och dona! Suck.. Haha. Fast jag får ju packa ihop lägenheten så mycket som möjligt innan jag far på min resa. Jag längtar så sjukt mycket till augusti nu, eftersom jag har två fantastiska saker att se fram emot, både resan och flytten! Alla som hjälper till att flytta får öl :D Jag bjuder!
Snubben som bor där nu flyttar ut den 1 aug men svedalahem behövde 2 veckor för att renovera, och tur är det! Så som där ser ut, och för att det har rökats inne i hela lägenheten.

Nu är det kaffe, räkningar och scheman!

Kommentarer
Postat av: cici

men ja dricker ju inte öl:O

2009-06-09 @ 15:48:31
URL: http://cery.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Grattis till nya lyan!

2009-06-09 @ 18:07:06
URL: http://lasekinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0