Paradise Hotel Danmark

Igår visades Paradise Hotel Danmark på 6:an. Jag var bara tvungen att se det! Och det var skit bra :D Haha! Såna intriger bara första avsnitten. En tjej som är med där berättar att hon åkt dit för att ha en upplevelse och komma över sitt ex som var otrogen mot henne. Och tror ni inte hennes ex kommer in!! Han är oxå med i programmet! Ohhh gud! Och tjejen som killen var otrogen med satt oxå där!!! Haha. Likadant var det för en tjej till, hennes ex var visst oxå där och han hade varit otrogen mot henne. När de får reda på att de ska hitta vars en kille att dela rum med får tjejerna som hade sina ex där reda på att de MÅSTE dela rum med sina ex första natten! Ojojoj, det kunde fan inte blivit bättre! Haha.. Jag måste bara se de andra avsnitten oxå. Lute dåligt att programmet visas 24.00-01.00.. Lite sent, men vill jag se föår jag helt enkelt hålla mig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0