Packning månaden ut

Denna veckan har gått fort, löning har det visst hunnit bli :D Alla räkningar betalda, skönt. Men månaden som kommer nu blir det en del att göra. Ska packa ner hela min lägenhet i lådor, får börja tidigt för jag har mycket att packa. Och i o med att jag åker till Afrika den 7 augusti och kommer hem den 14 så måste jag ha pckat färdigt innan det. För flyttdagen är den 15 augusti. Och även hunnit städat köket och badrummet. Fast just nu har vi bara 3 flyttlådor. Behöver ju verkligen fler! Någon som har och vill skänka? :D

Idag blir det en vanlig fredag. Jobbar till 21.00 sen bara hem och ta det lugnt med killen och syrran. Hon sover över för imorgon tidigt hade vi tänkt bege oss på en liten bilfärd =) Ska bli stranden om det inte blåser allt för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0