Lägenhetsvisning imorgon

Börjar inte förren 14.00 idag så jag har en lång förmiddag på mig att fixa och dona! Måste storstäda hela lägenheten för imorgon kommer det en tjej som ska titta på min lägenhet.. :D Golven har jag sugit och hela spisen är stor skurad! Så en bit på vägen har jag kommit.
Uppe tidigt idag, hade tid hos sjukgymnasten imorse.. Vi har kommit fram till nu att mina höftsmärtor är kopplat till min knäskada som jag fick för typ 7 år sen. Så nu har jag fått papper med träningskonster jag ska utföra för att träna till några muskler. Får se hur det artar sig.. :D

Ahh låång vecka, mycket att göra. Imorgon jobbar man till 16.00 sen kommer tjejen som ska kolla lägenheten, sen ska vi bygga tält hos mamma och pappa. Fredag jobbar jag till 17.00 och ska direkt till en student sen. Och lördag blir dukning och annan förberedning hela förmiddagen, inför mammas fest. Tjooho! Haha..
Men nu måste jag hit the shower..

I feel great! But stressed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0