Jäkla Justitia Kredittest!

Har fått hem en räkning från kredittest.se  ?? Den ligger på 353kr och avser att jag ska ha gjort en kreditupplysning på mig själv? VERKLIGEN INTE! Fick ju ringa dit och efter ca 20 samtal kom jag äntligen fram till någon. Och den här någn var en sur gubb fan! Otroligt otrevlig i telefonen.. Vad vi i alla fall kom fram till var att jag skulle maila dom istället med mina uppgifter och fakturanr så ska de kolla upp IP-Adress osv... Jäkla skit det här ...

Försov mig imorse, hade tvätt tid kl 7 men vaknade 7.45.. Ops! Men sprang ner i tvättstugan ändå och fick dra igång tvätten på direkten. Annars har jag bara tagit det lungt hela förmiddagen.. Småpillat med saker hemma, tittat tv.. satt igång lite kaffe nu. Zoegas såklart! Inget annat kaffe är lika gott som Zoegas!

Tittar på tv:n, det är visst den där Sheercover reklamen... Usch! Eller hur att man får sååååå fin hy genom att pudra på lite av deras skit.. Nä tack, tror jag spar dom pengarna på något annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0