Födelsedagar innebär FUN

Student & 19 år
I fredags tog min wunderbar vän Douglas studenten! Grattis! Det var studentfest och även 19-års fest, för han fylla ju år oxå! Började hemma i lokalen hos honom, sen drog vi vidare ut till White (Buddah). Trångt och varmt, dyrt med drinkar. Annars var det great! Dansade och hade mig med Douglas och Tina :P (Douglas sover med Victoria Silvstedt på nätterna).

50 år
Lång nattsömn fick man inte, hemma tre, sen upp vid sju igen, suck! Börja att göra iordning till mammas 50-års fest. Tog oss hela dagen sen började gästerna strömma in! Mellan 60-70 personer kom. Trots allt slit hela kvällen med att beghaga alla gäster så var det otroligt kul! Det pågick hela natten, men för min del tog det slut lite tidigare. Var så trött! Haha.. Har sett videon som blivit filmad, gud! De häller rödvin över mamma och smörjer in henne med detta.. Haha!

18 år
Igår fylla kusinen 18 år! :D Upp till henne på kaffe och kaka, sen bar det väg till malmö. Åkte in på en pub och satte oss, riktigt mysigt och kul. Jag kunde inte undgå att se mat på menyn, hehe. Så jag beställde in onion ring! Mums! Var väl hemma sen igen vid halv två. Då blev det sängen på studs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0