Allt bara gick sönder!!

Glömt berätta om Törringe i lördes.. Inte mycket som hände.. Man dansade och hade kul och vips så var min plånbok tappad! Ajaj... Där blev min kväll förstörd, var så ledsen över det. Alla mina kort och ID handlingar. Ringde dit dagen efter och hade såååå tur! En vakt hade hittat den o lämnat in den, så det var bara att åka dit och hämta med det största leendet på läpparna! :D Tack snälla vakt!

Söndag var ju morsdag. Jag och syrran hämtade upp mossan, körde till yddingesjön och satte oss. Myspys på hög faktor! Strålande sol med värme, filt att sitta på o titta på vattnet, kakor och kaffe och en massa goda skratt. Tyckte det var bra för mamma att komma ut i naturen lite :D

Igår hände en olycka,,, jag blev så ledsen! Har öppnat fönster för att få tvärdrag i o med det var så varmt igårkväll. Hör bara ett stort BOM! Springer in i rummet och då har hela fönstret flygit upp och öst ner alla mina saker på golvet! Sönder var min blomma, min kruka, min prydnadsak, min spegel och min lampa!!! Ahhh så arg o ledsen jag blev!
Men inte mycket att göra åt det nu ju... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0