Pookie, thats me?

Burkflickan? Det finns en liten burk, inuti burken finns det en liten burkflicka.

Jag hatar att ha så där tråkigt så man bara sitter och strirrar på klockan hela tiden.. Och för var gång man tittar så har det nog max gått 5 minuter.. Just nu har jag det sådär. Tre timmar har jag försökt få att flyga iväg. Men nä.. Inte de. Dessa tre timmar känns snarare som hela eftermiddagen! En hel evighet.. Men imorgon blir det nog roligare. Ledig hela dagen så ska väl hitta på ngt pyssligt på förmiddagen, laga mat och göra mig iordning på eftermiddagen och slutligen festa till det mot kvällen. Rocken imorgon ju, den enda av dagarna jag valt att gå dit.. Jobbat lite olägligt de andra dagarna så har inte haft tid att gå dit. Men imorgon ska de nock bli jäkla kul! Ska försöka komma ihåg att ha kameran med mig och ta lite fräna bilder :P Så fall kommer de nog upp här sen. Tjoooho!




Familjen? Nädå.. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0