Summering

Lördagen bestod av vänner, musik och törstsläckare. Hade över ett par vänner hos mig. Satt och snacka om allt möjligt hela kvällen och drack lite vin o öl till det. Musiken strömmade ut ur högtalarna och golvet fylldes imellan åt av dans. Klockan tickade och fler folk ramlade in hos mig. Efter ett par timmar var det trötta ögon och slut på dricka. Sängen kallade, men i mitt fall fick det bli golvet. Hehe, inte så bekvämt som jag trodde det kunde bli.

Ikväll blir det Lipstick Jungle ihop med Cici - sockerpinglan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hhaha flugan flög inte....

2009-01-26 @ 20:41:26
Postat av: Anonym

Visst är hon gullig

2009-01-26 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0