Städat ut världens stökigaste garderob!

Dagen började med att jag gick o mötte syrran vid Tempo så vi kunde handla litta frukost. Kaffekokaren var så klart på! Super viktigt med kaffe ju! Frukosten gck över till att vi lira litta kort och kolla tv. Höllt på med datan och våra mp3-spelare osv. Det gick i sin tur över till städning, typ dammsugning, diska, damma etc. När hon sen drog hem igen så kände jag för att fortsätta att städa nu när jag ändå var igång. Storrensning blev det!! Garderoben, hyllorna o under vasken. Ner med saker i källaren, 6 påsar med skräp jag kasta och nästan alla mina skor fick åka in i garderoben. Får inte plats i skohyllan. Suck! Det har tagit sin tid och ork. Men nu är man färdig! I alla fall färdig med det jag ville fått gjort idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0