Sen städning - riktigt tråkigt

Varit hos Cici idag. Chockerande så följde Daniel med till Cici :D Och sen kom Andreas dit oxå (Cici´s pojkvän). Vi visade varandra sakerna vi fått från HM. Speciellt skorna som vi är så glada över. Hehe. Cici´s skor va skit snygga. Höga klackar, sååå nice ;) För typ en timme sen kom jag på att varken jag eller Daniel hinner hem från jobb och städa här hemma innan Tina och Jimmy kommer. Så det var bara till att börja göra det nu ikväll. Diska, plocka undan kläder, städa bort skräp och putsa glasbord. Inte kul så här sent på kvällen.. Men men nu är det gjort i alla fall.

Cici är en cool tjej med lusten precis på rätt plats =)


Kommentarer
Postat av: cici

hahah du är min stjärna på himlen om du slockna va skulle jag göra då :)

2009-01-29 @ 22:49:28
URL: http://cery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0