Out in the day

Ja det blev då en del saker från IKEA. Mest smått som man behövde ha hem. Strykbräda, fack till räkningar, en ny badrumsmatta etc. Stack in på skoaffär för att Josse skulle lämna in sina skor som gått sönder. Väl inne där såg jag de skorna jag sett tidigare och så gärna vill ha. Ville ha dem otroligt mycket så köpte dem! :D Och när jag kommit hem så var jag sugen på något mer, så jag gick online o köpte mig en mp3-spelare :D Jipppi!

Usch! Något av det värsta som kan hända hände mig idag! Satt i bilen vid bildörren med fötterna utanför bilen. Uppe på taket stod där en mugg med cocacola i. Och så klart så välter den och åker ner över mig! Det rinner uppe från håret, ner i ansiktet och ner på mina kläder! Fan så arg jag blev! Rent klibbig! Ville bara hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0