Lördag

Vaknade på lördag o mådde inte helt så bra som jag ville. Lite seg i kroppen, trött o sliten. Men efter lite mat o vitaminer så repade jag mig sakta. Närmare mot kvällen var det tid för duschen och sen en makeover framför spegeln. Idag blev det BigBowl (som förra helgen). Cici övertalade mig att följa med in, och jag ville ändå inte ligga bort hela lördagen hemma. Först åkte vi bort till Josefin o hade liten träff där innan. Sen på tåget o raka vägen mot Värnhem. Jag var rätt duktig på bowlingen denna gången, men tyvärr så hade jag en mycket bättre spelare i mitt lag så jag kom bara tvåa. När bowlingen var över stannade vi kvar o gick över till det lilla dansgolvet och baren. Jag dansade en låt sen pallade jag inte så jag tog min plats i baren. Men där satt jag väldigt behagligt och var nöjd :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0