Längtan och drömmar

Tjoolahopp tjoolahej! Precis kommit hem från jobb och dax att laga mat. Får skrapa ihop lite av de vi har i frysen. Potatiskrocketter, lövbigg och lax. Hmm en konstig blandning men det får duga idag :P

Döööör snart av väntan på min väska och min plånbok! Skulle komma om 3-7 dagar och jag ville att de skulle ta bara 3.. Men nä den har inte kommit än..Kan jag bara få en avi i brevinkastet snart!

Jag hatar Sveriges fula fula väder! Kan man inte bara vinna nån miljoner och flytta till något land där värmen består året om! Gärna nån stans i USA om jag får välja! Det hade vatt kanon. :D Men drömma kan ju jag... Suck. Att vinna miljonerna är 1 chans på 500 miljoner att jag gör, och att flytta till USA är 1 chans på 1 miljon att jag gör!

Kommentarer
Postat av: bossan

Sv: tack så mkt:D man typ går in på myflashfetish typ å blir medlem åså..

2009-01-13 @ 17:45:56
URL: http://bossilliboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0